Φάρος Κόπραινας ( Kopraina Lighthouse )

preview_player
Показать описание
Οι εργασίες δημιουργίας του φάρου ξεκίνησαν το 1904, σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από τις εγκαταστάσεις του λιμανιού, και ολοκληρώθηκαν το 1907.Η τελική μορφή του κτίσματος ήταν ένας κυλινδρικός πετρόκτιστος πύργος, ύψους εννέα μέτρων, συνδεδεμένος μέσω ενός κλειστού διαδρόμου με το σπίτι του φαροφύλακα. Η τελευταία αναστήλωση του κτίσματος πραγματοποιήθηκε το 2000, κι από τότε άρχισε να λειτουργεί πλέον ως μουσείο με τα εκθέματά του να φιλοξενούνται στο σπίτι του φαροφύλακα. Σε αυτά, περιλαμβάνονται εργαλεία και όργανα παλιών φάρων, μηχανισμοί λειτουργίας, αλλά και ορισμένα στοιχεία που αφορούν στην ιστορία της περιοχής. /////// Work on the lighthouse began in 1904, one kilometer from the port facilities, and was completed in 1907. The final form of the building was a cylindrical stone tower, nine meters high, connected by a closed passage to the lighthouse keeper's house. The last restoration of the building took place in 2000, and since then it began to function as a museum with its exhibits housed in the lighthouse keeper's house. These include tools and instruments of old lighthouses, operating mechanisms, but also some elements related to the history of the area.
Рекомендации по теме