Marsa Alam w Egipcie. Czy warto spędzić tam wakacje?

Wakacje w Marsa Alam w Egipcie, w Hotelu Royal Brayka Resort. Opowiadam o tym hotelu, ale też o tym jak to jest w Egipcie. Czego możemy się spodziewać, o tym jacy są Egipcjanie, jakie są ceny i czy warto tutaj spędzić wakacje. Zobaczcie ze mną rafę i obejrzyjcie odwiedziny zatoczki Marsa Mubarak gdzie widzieliśmy krowy morskie zwane Dugongami a w drodze spotkaliśmy delfiny. Całość uzupełnia wycieczka do Luksoru. Zwiedziliśmy grobowce faraonów w Dolinie Królów czyli inaczej w słynnej Valley of the Kings. Byliśmy jednymi z pierwszych turystów którzy odwiedzili grobowiec Razmesa I, który został otwarty do zwiedzania 2 miesiące wcześniej. Później zobaczyliśmy kolosy Memnona i piękną Świątynię Hatszepsut, udaliśmy się rejsem po Nilu i na końcu trafiliśmy do Karnaku. Sami ocenicie czy warto zwiedzić te miejsca. Na końcu obejrzycie wstawki z lotu powrotnego liniami Enter Air i widok z okna na Wielkie Piramidy Gizie (tylko zdjęcie). Zapraszam do oglądania.

00:00 Intro
00:53 Zaczynam opowiadanie o Hotelu i Egipcie (plaża Hotelu Royal Brayka Resort)
05:41 Rafa Koralowa przy hotelu Royal Brayka Resort
07:16 Dalszy ciąg mini przewodnika po Egipcie z plaży hotelu
15:05 W drodze do portu Ghalib
16:46 Ruszamy statkiem w morze do zatoczki Marsa Mubarak
18:40 Krowy morskie - Dugongi oraz Delfiny
21:53 Ciąg dalszy mojej opowieści o Egipcie z plaży hotelu
23:57 W drodze do Luksoru
26:20 Dolina Królów (Valley of the Kings)
34:50 Świątynia Hatszepsut i kolosy Memnona
37:46 Rejs po Nilu
39:03 Karnak
42:32 Ciąg dalszy opowieści o Egipcie z plaży (widok zatoczki Marsa Brayka)
45:29 Podróż powrotna (Egipt z samolotu)

🔔 Przybliż mnie do 1000 subów - kliknij subskrybuj - dzięki! 🔔

arekczyzak

Właśnie zamierzam się wybrać do tego miejsca mniej - więcej za miesiąc, dziękuję za film, będę pierwszy raz za granicą więc mnie to ciekawi

Glooogii

Bardzo pomocny filmik, wybieramy się pierwszy raz, dziękujemy❤

grazynaduszynska

Z przyjemnością wspominam pobyt z przed kilku laty 👍

ml-fuer

Bardzo dziękujemy za super przydatny filmik. Mega to wszystko przedstawiłeś 😊

MonikaMonika-bhut

Byliśmy min 30 razy w Egipcie przestaliśmy już liczyć. Film jest rewelacyjny. Słuchasz i oglądasz z chęcią. Bardzo konkretnie i wartościowo.Gratuluję. Co do hotelu nie wypowiadam się dotychczas wybieramy dość solidna półkę gdzie jakość i cena idą za sobą. Nie mniej ws. hotelu który prezentujesz już po zmianach z rozmów z Polakami gdzie razem spotkaliśmy się na wyjazdach czy wymianie doświadczeń na lotnisku oba hotele Brayka są godne polecenia. Jeśli chodzi o Marsa Alam polecam Steigenberger Resort Alaya albo Hilton Nubian. Pozdrowienia dla Wszystkich kochających Egipt :)

andreas

Egipt albo się kocha albo nienawidzi, ja zdecydowanie zaliczam się do pierwszej grupy

wedkarzkrakowski

Całkiem przyjemnie się słuchało i oglądało :)

stacjapodroze

Fajnie i merytorycznie! W sierpniu mój 3 wyjazd do Egiptu. Juz zaczynam oglądać filmiki...

blazejaworski

Wow, jestem pod wrażeniem filmu . Jest trochę tak nagrany jakby nie miał przerw, bez cięć, to robi dobra robotę . Bardzo fajnie się oglądało, jedyne co bym zmieniła to czasami muzyka była za głośno i słabo cię było słychać . Ale tak ogólnie mega przygoda . Wybieramy się do Marsa Alam w styczniu także filmik jak najbardziej na czasie . Sub leci . Czekam na następne relacje z podróży 😅

kasiawloczykij

Super video dzięki wielkie szczęśliwego nowego roku dla wszystkich

dawiddudziak

Każdy, kto kocha wodę, będzie zachwycony, rafa zjawiskowa, bardzo dobrze zachowana.Wycieczka super. Miło było powspominać. Wrócę tam, bo mnie się bardzo podobało. Rozumiem tych co nie snurkują, nie mają czego szukać w Marsa Alam.Dzięki za fajny filmik.

barbaragolinska

Byłam w lipcu w Marsa alan w resorcie calimera akassia swiss i było super .Wg tegipt to mój klimat i miejsce na ziemi
W tym roku też pojadę i to w to samo miejsce

agnieszkawodarczyk

Byłem w tym roku z dziewczyna super wypoczynek oraz wycieczki skorzystaliśmy z dwóch wrażenia niezapomniane do końca życia. Chcemy tam wrócić w przyszłym roku fajny film wspominający daje suba za materiał i jeśli możesz też poproszę. Pozdrawiam👍😀

komiksowyswiat

Hej, miło mi się ciebie słucha ogląda. Lecimy pierwszy raz do Egiptu do Marsa Alam. Zastanawiam się czy nie będzie za chłodno na dwa tygodnie, druga połowa listopada.

hammerdiner

Wróciliśmy właśnie wczoraj. Byliśmy razem z Żoną i oboje bardzo zadowoleni. Hotel Hilton Nubian. Baaaardzo zadowoleni.

zibilodz

Genialne nagranie, pokazaleś, zachęciłes do ponownego wyjazdu. Chętnie będę oglądać atwoje filmy. Pozdrawiam

mariasupska

Super ten chlopiec powozacy wielblada .😊😊😊

sylvesterwoodest

Wreszcie coś ciekawego.🙂..dzieki i proszę o wiecej

fajniakfajny

Film bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Jedynie muzyki mogłoby nie być, wtedy słychać naturalne odgłosy otoczenia. A tak poza tym wszystko super.