WRÓCIŁAM - DZIEŃ ZE MNĄ [OnTheLineWithAlex]

***** Jeśli chcesz być na bieżąco Subskrybuj po więcej *********
KONIECZNIE DAJ KCIUKA W GÓRĘ JEŚLI CI SIĘ PODOBAŁO :)

WAŻNE - Jeżeli Ci się podobało - daj kciuk w górę. Wasza aktywność pod filmami powoduje, że YouTube zawsze pokaże Wam mój film w subskrypcjach. Brak aktywności = brak powiadomień.

♡ ZAJRZYJ DO MNIE :

For business and sponsorship opportunities please contact

Hejka 🙂
Olcia, dzisiaj dwa zdania. Zostaw te włosy w spokoju. To raz. A dwa. Z tym wiekiem to przesadziłaś 😂
A poza tym, to bardzo bardzo miło Cię widzieć 🙂🙂🙂 Buziaki i pozdrowienia 😘😘🤗🤗🤗

rafianka

Witaj, tęskniłam za Twoimi filmami, super że wróciłaś :) Też robiłam przetwory w tym roku i dziś jak weszła do spiżarki to byłam taka dumna z siebie patrząc na półki pełne "weków". Pozdrawiam serdecznie

adriana

Oleńka jak miło:))Przesympatycny filmik, przetwory imponujące, pozdrawiam.

ewelaaa-kg

W minioną niedzielę wybraliśmy się z rodzinką do Czołpina. Zwiedziliśmy nowe muzeum, podziwialiśmy widoki z latarni, potem przeszliśmy plażą do wydm i nimi wracaliśmy na parking. Myślałam, że pod koniec wyzionę ducha😉 Podczas spaceru często Cię Olu wspominałam. Nieopodal latarni wypatrywałam Czerwonej Szopy, ale pewnie to nie te okolice. Czy by dotrzeć do baru lepiej zatrzymać się na tym drugim parkingu, bliżej plaży niż wydm i muzeum? Pozdrawiam!

liviawm

Oleńko konfitury wyglądają pięknie 😍 jak będziesz miała ochotę to dam Ci przepis na ketchup z papryki jest przepyszny ! Robię już 4 rok :)

Olinkaa

Cześć, Olu😊😊Dobrze Cię widzieć! Grzyby zbieram, w ogóle okres grzybobrania jest jednym z bardziej wyczekiwanym przeze mnie😊 Pozdrawiam

lanabanana

Nieregularne posiłki...jestem kucharzem na pełen etat i po latach pracy zaczynam odczuwać niestety skutki takiego stylu życia. Niby nie jest się głodnym bo ciągle się widzi jedzenie, tu skubnę kawałek pomidora, tam skubnę dwie frytki, zaraz trzeba spróbować zupy, która się kończy gotować i tak niby co chwilę coś się je ale nie je się nigdy pełnego posiłku. I wracasz do domu o 23 i schodzi cała adrenalina z serwisu i nagle jest się tak głodnym i aż chce się tego normalnego posiłku...ja już się pilnuje żeby nie jeść na noc ale niestety przez to normalny obiad czy śniadanie jem dwa razy w tygodniu jak mam wolne 😂