Cafeaua de sambata/ Ce am gasit acasa dupa ce m-am intors din Anglia

Linkuri și coduri de reducere:

Broșa lămâie pe care o port este lucrata manual de Georgeta Dinca:

Nu uitați să dați like & subscribe :)

Editez cu Wondershare Filmora

Doamna Ioana, puteti sa vorbiti si de motoare de tractoare ca tot va ascult, e asa o relaxare! Si pe Cristina la fel, o ador, atat de sincera, calda, simpla! Sa nu va lasati de youtube :)

oanamitrica

Cred ca cea mai mare bucurie a fost biletul de la tatal dvs. ❤ Sunteti o norocoasa: inca, aveti un parinte care va asteapta cu drag acasa! 🍀🍀

otilia

Buna dimineata, Ioana. Legat de situatia de la bagaje de pe Otopeni, iti inteleg foarte bine nemultumirea. Poate ceea ce ai spus tu azi o sa ajunga la urechile conducerii aeroportului. Ceea ce spunem noi, ca oameni de rand, nu e auzit, ba chiar e ignorat. Problema intarzierii bagajelor e veche. Insa marea problema e atitudinea personalului de pe aeroport. Raspund obraznic, mereu par deranjati si chiar ignora oamenii cand li se cere ajutorul. Un exemplu: noi am spus ca suntem discriminati, ca nu suntem primiti in Schengen desi indeplinim conditiile. Dupa ce am intrat in Schengen cu aeroporturile, ne-am plans ca suntem discriminati pe aeroporturile din Europa, ca noua ni se controleaza in continuare actele, etc. Insa am avut neplacuta suprinza sa constat ca de fapt problema e la noi acasa. Am calatorit de la Bruxelles la Bucuresti via Viena. Calatoria de la Viena a durat 1 ora 20 minute. Statul dupa bagaje la Otopeni a durat 1 ora si 10 minute. Am fost repartizati la o banda de bagaje impreuna cu zborurile de la Tel Aviv si Londra. Si am stat o ora si am „pazit” banda plina de bagaje. Banda plina de bagaje, in jurul benzii plin de oameni. Nimeni nu ridica niciun bagaj. De ce? Pentru ca eram pasagerii de pe zborul de Viena, deci nu treceam pe la control pasapoarte. Asa ca evident ca am ajuns primii la banda. Insa angajatii aeroportului au decis sa scoata intai bagajele de Tel Aviv si Londra. Evident ca nu erau posesorii lor la banda sa le ridice. Erau la control pasapoarte la coada. Banda de bagaje s-a blocat cand s-a umplu si s-a oprit. Noi am stat, banda a stat. Angajatii aeroportului ne-au ignorat, au trecut pe langa noi fara sa ne bage in seama. Cand pasagerii de Viena, nemultumiti de situatie, au inceput sa ceara ajutor, angajatii ne-au repezit. O doamna angajata chiar ne-a spus ca ei nu ii pasa, ca ea trebuie sa se ocupe de altceva. Din pacate, aceste atitudini mizerabile, lipsa de responsabilitate fata de noi si de munca noastra, lipsa amabilitatii (fie ea si de suprafata) ne face noua rau, nu restul Europei care ne-ar „discrimina”.
Si dat fiind faptul ca eu calatoresc foarte des de pe Otopeni, pot spune ca situatia aceasta este norma, nu o exceptie. Mereu aceeasi atitudine aproape ostila din partea personalului, de as putea crede ca asa sunt instruiti.

AncaMariaMoldovan

Buna dimineata, Ioana😍
Cred ca stii ca de multi ani (17), traiesc 100% pe un scaun cu rotile...
datorita unui accident de jogging..
de mai bine de 7 ani nu m-am intors in România, caci la Bucuresti taxiurile ma refuzau: ori plouase si nu vroiau sa ude (murdareasca)masina cu caruciorul meu(care se pliaza aproape plat), ori aveau o butelie in portbagaj care impiedica punerea caruciorului....
Pot sa confirm ca in Bucuresti autobuzele sunt inaccesibile pentru dizabilitati(in cazul meu) iar taxiurile ma refuzau de cele mai multe ori...
Ramân amintirile...
Te pup cu drag😘😘

alexandrafarine

Sunteti un OM fantastic si o bunica de poveste! Imi place tare mult relatia pe care o aveti cu fetitele 🥰

oannac

Din păcate ne-am lovit si noi de lipsa conditiilor pentru persoanele cu dizabilități dar si de indiferenta si lipsa de reactie a oamenilor fara probleme locomotorii, indiferenta la suferința celor care au fost ca ei, i-au ajutat de multe ori si i-au considerat prieteni.

Dupa jumătate de an de rugăminți s-a facut o rampa la blocul unde locuiau mami si tati dar s-a facut fix din aceea la 45 grade de veneai direct in cap. Era imposibil sa coboram eu cu tati in scaunul cu rotile pe ea. Scumpul de el zicea ca o sa se tina de balustrada si o sa incerce sa se propteasca folosindu-se de picioare ca sa nu picăm ❤️ (nu era paralizat, misca picioarele dar avand cancer de oase, tumorile ii fracturasera niste coste si bazinul si din cauza aceasta ii era greu sa stea in picioare. Statea ca avea o vointa fara margini dar nu putea mult, cateva secunde.. Visa sa mearga din nou.. )

Isi dorea imens sa mai iasa pe afara, sa ne plimbam. Se bucura dragutul cand mergeam la spitale ca atunci iesea din casa si ne "plimbam" de la scara pana la ambulanta parcata vis a vis.. Ii faceam poze pe la bloc, cu floricele, copacei, magazinasul de la bloc, locul unde vroiam sa ne plimbam (era un loc dragut la care urcai pe niste rampe line.)
Si la Profi visam sa mergem si la terasa unde mergea tati cand era bine, cu un an inainte.

Dar nu s-a vrut, nu le-a pasat si a plecat tati fara sa ne fi plimbat amandoi, fara sa ne implinim visul..

Offf!!!! Scuze, nu vreau sa ma intristez si nici sa vb despre un subiect asa trist dar nu o sa sterg ce am simtit sa scriu ca poate asa realizeaza unii ce drama e in spatele unei rugaminti de genul asta si cat de mult conteaza sa ajuti.

Dar gata, sa vorbim de ceva frumos!!

Si ce poate fi mai frumos decat gestul taticului tau cate e o minune de OM❤❤❤❤

Ah! Si am mancat si eu rosioare mini cherry si sunt un deliciu!!! Chiar ca le mănânci pe post de desert. Si eu le-am luat din magazin. Garantat cele de la taticul tau sunt si mai bunute❤❤❤
Toata vara as manca numai rosii cu branza, dovlecei la gratar/pane si pepene! Si oua in toate formele care sunt nelipsite! Si inghetata! 😂😂
Si de fapt cam asta chiar e meniul zilnic😂😂😂

Pupiiiici multi si tie si lui tati si "maimuticilor"! Distracție placuta impreuna si bine ai venit acasica!! ❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗

ilebaciu

Acum 2 săptămâni am mers la Mangalia. Am ales CFR -ul pentru că era singurul care avea tren la ora la care voiam sa plecam. Din Gară de Nord, am urcat relativ ușor.. am o problema locomotorie și merg ajutandu-ma de baston. Insa, problema este ca la Mangalia, a fost IMPOSIBIL sa coboram ( și spun coboram pentru că inclusiv cei tineri și în putere au fost nevoiți sa Sara sau sa stea în șezut după care sa Sara pe peron)iar pentru o persoană cu probleme de deplasare că mine era chiar imposibil sa cobor singura în siguranta. Cu ajutorul celor din jur, ( Cărora le rămân indatorata și le.Multumesc încă o data) Am reușit sa cobor după ce am stat pe jos în vagon și am simțit multă umilință la adresa celor ca mine care Nu pot sării de la înălțime.
O data coborâtă, o persoană care era pe peron, m-a abordat și m-aintrebat De Ce nu am cerut Asistenta la CFR pt urcare și coborâre!😮 Am ras uimita pentru că Nu știam de existenta acestui serviciu! Am hotărât sa accesez acea facilitate la întoarcere, și de aici a început distractia:
A trebuit sa completez 3 formulare, sa răspund în scris la niște întrebări pur și simplu stupide, pentru ca după asta, sa-mi fie inregistrata cererea și abia 8 h mai târziu sa primesc mesaj ca a fost acceptata
În ziua plecării, am ajuns mai.devreme cu 30 de min conform mesajului primit, și după ce am
anun tat impegatul de mișcare, au fost chemați 3 muncitori, care se uitau unii la alții și își dădeau coate pentru că Nu știau cum sa ma ajute 🤦‍♀️😭, ne avand mijloacele necesare ..o scara, o platforma etc. Pana la urma au încropit o rampa din 2 traverse putrezite și un panou, au ținut 3 inși de el și am reușit sa urc, nu doar eu , ce și cei adunați la usa vagonului respectiv. La cls a 1a Nu a mers clima tot drumul iar înainte de București, am reamintit taxatorului ca am asistenta de coborâre. Acesta foaarte ofuscat mi.a spus ca :" trebuia sa ma anunțați de la Constanța 😱
Ca sa închei, la coborâre, în fata vagonului ma aștepta un lucrător CFR, care a ținut sa.mi atragă atenția ca dansul Nu este muncitor și șeful de ruta din acea seara, l-am întrebat Cum are sa ma ajute atata timp cât Nu are scara sau platforma și raspunsul a fost: mai aranjam cu niște băieți de aici din tren și va luam pe brate!😢🤦‍♀️. Asa ca, eu înțeleg foarte bine mâhnirea ta, cu atât mai mult cu cât sunt obligata sa suport umil8nta de a cere ajutor străinilor pentru a urca sau sa cobor din orice vehicul de stat!
Pupicei micutelor și Bine ați revenit a asa ❤❤❤

Anoorg

❤ Ați avut parte de o primire tare frumoasă acasă, întâmpinată cu atenție și gesturi pline de grijă ❤❤❤ M-a emoționat până la lacrimi tatăl dvs. Foarte rari astfel de oameni. De fiecare dată vă întâmpină cu așa mare drag!
Multă sănătate întregii familii. 🤗😘

karinanne-marie

Vă urmăresc cu mare drag și interes — din Santa Monica, California.
Și acest episod a fost foarte interesant.
Ați abordat /atins diverse subiecte de conversație, cu sfaturi utile pentru o mulțime de împrejurări din viața de zi cu zi — explicând tare frumos totul.

rodicamoody

Asa am patit si eu acum vreo doi ani, am asteptat o ora sa iau bagajul si am pierdut microbuzul care trebuia sa ma duca la Constanta. Foarte frustrant, mai ales ca nimeni nu isi cere scuze sau nu anunta macar. O ignorare completa a clientilor.
Iar pe parcursul de la avion la banda de bagaje mirosea a urina pe holuri iar toaletele f f murdare. E foarte mare diferenta dupa ce vii de la Montreal, via orice capitala europeana si aterizezi la Otopeni.

corina

Ce om extraordinar este domnul Bembea!
Ce model pentru familia lui, dar si pentru noi toti!
Dumnezeu sa ii dea ani multi cu sanatate!

AdinaManoilescu

Ma bucur ca te-ai întors acasă, dar mi-au plăcut si excursiile din Anglia !Orice video postat îmi aduce o imensa bucurie și te urmăresc mereu cu mare drag și interes!❤❤❤

doinacasian

Buna Ioana ! Eu nu o sa comentez nimic ptr ca s-a spus tot cea ce as fi spus si eu, sti deja ca esti un om deosebit, cu bun simt, etc tatal tau un om de toata stima si respectul, nepotele sunt bine educate, si vreau doar sa iti zic bine ai revenit in tara! Pupici!😘

floricaolaru

Daca se poate, va rog sa mi recomandati un site de unde sa mi cumpar bilet de avion pt Anglia, multumesc mult!

tomaclaudiamihaela

Ma bucur de fiecare data cand postati si ma uit cu mare drag. Am o nelamurire: e a doua oara cand va aud spunand, cand va referiti la familie, doar de Vlad si Cristian, Inainte spuneati mereu si de nora dumneavoastra. Stiu ca e vorba de viata privata a cuiva dar, totusi, prin aceste vorbe, dati de inteles ceva. Oare ma insel?

angelapetreanu-qu

Bine ai revenit! Eu, dacă eram în situația ta, nu mai plecam de lângă soțul meu. Sunt asa prețioase momentele petrecute împreună! ❤
Și restul familiei are un rol foarte important, dar din momentul în care copiii se duc la casele lor, cel mai important rămâne sufletul pereche. Asta este părerea mea, nu dați cu pietre, va rog!
Ești minunată! Te urmăresc cu mare interes de fiecare data!😘

rodicaelenadan

Bună Ioana, te urmăresc cu plăcere de fiecare dată 🥳. Mi-ar place să faci un update la fasting ul pe care îl ții. Gânduri bune😺

gabrielasandu

Bună! De roșii și de "lubenițã " mi a fost și mie dor cât am fost plecată din țară. Autobuzul 100 e bun, deși mereu aglomerat are stația chiar la Otopeni și cu ocazia asta te plimbi și prin București 😉.Sănătate multă și multă bucurie alături de cei dragi!

lauralauri

Te-ai fi asortat perfect daca puneai o brosa rosie cu negru. ❤

BellaMora-qksx

Lăsați că nici cu bărbații din România nu ne e rușine...