Ο εγκαταλελειμμένος Φάρος! / The Abandoned Lighthouse!

preview_player
Показать описание
*Κάντε like στο βίντεο και μια εγγραφή στο κανάλι μας έτσι μας βοηθάτε να συνεχίσουμε!!!*
Ο φάρος πρωτολειτούργησε το 1912 και κατασκευάστηκε από την Γαλλική εταιρεία φάρων. Το ύψος του πύργου ήταν 7 μέτρα και τό εστιακό του ύψος 57 μέτρα. Εντάχθηκε στο Ελληνικό φαρικό δίκτυο μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους το 1913. Βρίσκεται στο νοτιανατολικό άκρο της Λήμνου, στο ακρωτήριο Κόμπι, στην κορυφή του ομώνυμου μικρού νησιού ύψους 54 μ. απέναντι από τα Τουρκικά παράλια. Μπορεί να φθάσει κανείς σ' αυτόν και με τα πόδια όταν "τραβιέται" η θάλασσα αφήνοντας μια λουρίδα γής ανάμεσα στο Κόμπι και το νησί της Λήμνου.

Στη βραχονησίδα Κόμπι, που έχει κωνικό σχήμα εκτός από τον φάρο υπάρχει και το εξωκλήσι της Αγίας Φωτεινής. Ακριβώς δίπλα επίσης υπάρχει ακόμη μια βραχονησίδα όπου ονομάζεται Καστριά.

The lighthouse started working in 1912 and was built by the French lighthouse company. The height of the tower was 7m and its focal height 57m. He joined the Greek network after the Balkan Wars in 1913. It is located at the south-eastern end of Limnos, at Cape Kompi, at the top of the homonymous small island, 54 meters above the Turkish coast. It can also be reached on foot when the sea recedes, leaving a strip of land between Kompi and the island of Lemnos.

In the rocky island of Kompi, which has a conical shape besides the lighthouse, there is also the chapel of Agia Fotini. Right next to it there is also a rock island called Kastria.
Рекомендации по теме