AM AJUNS IN PARIS SI MI-AU DISTRUS NERVII! NU SE POATE ASA CEVA!

Am plecat din Canada catre Paris stiind ca nu vom fi neaparat incantati de oras. Are o reputatie oribilia si sincer, si-o merita. Ce nu ne asteptam insa e ca dupa un zbor de 9 ore Calgary-Paris, sa mai petrecem inca 4 pana la cazarea noastra.
Multumiri hotelului unde am stat in Paris:
4* chiar in Gara de Nord.

O LUNA GRATIS DE MUZICA BUNA LA EPIDEMIC SOUND CU LINK:
IBAN in LEI:RO04BREL0005300088680100

#calatorii #calatorifulltime #CristiSiRalu #influenceri #influenceriromania #romania #influenceritravel #travel #vloggeriromani #CanaleYouTubeRomanesti #calatori #cumcalatoresti #destinatii #vacanta #influencerivacante #pretvacante #catcosta #socialmediamarketing #influenceriromania #influencermarketing #decesacalatorim
#vlogdecalatorie #haisacalatorim #tripsonbudget #catcostasacalatorestiinasia
#cristiralu #travelvloggeriromani #vloggeridecalatorii
#vloguridecalatorie #influenceritravelromania #microinfluenceriromania #influencermarketing #marketingprininfluenceri #topinfluenceriromania #turism #agentiedeturism #tururi #turismromania #topyoutube #travelromania #paris #paristravelvlog #capitalafranta #franta #excursie

Da...mentalitate tipic românească...usor de mahala... Nu va mai urmaresc cu placere...
( vocea Ralucăi...zgârie timpanul...sorry)...
Păcat...sunteti deprimanti in comentarii si atitudine...

veronikagavrilescu

Stiam cate ceva de Canada, iar acum cu videoclipurile voastre chiar m-am indragostit de ea. Cat despre Paris.. e orasul romanticilor, e adevarat, are un renume in felul asta, arhitectura imi da senzatia ca sunt undeva in Bucuresti, identica ..dar.. am vazut tot din alte videoclipuri si partea urata a Parisului.. aglomerat, multi imigranti care au inpanzit orasul cu corturi, mizerie cat cuprinde in jurul lor si in urma lor, mai sunt si manifestatiile de strada unde multimea de oameni de diferite nationalitati pe langa parizienii nemultumiti distrug cu buna stiinta magazine, locuinte, cladiri . Mult noroc acolo, sa va distrati bine, unul e Parisul!

inapetrisor

Parisul e aiurea, fara sa ma uit la clip, mucegai, si miros de mucegai peste tot, mizerie, foarte scump, metrou cobori vreo 4/4 etaje fara lift. Aiurea, o sa mai merg o singura data la Disneyland pt copiii in rest nu !

atucisip

Văd că valiza voastră are și un mâner pe lateral. Când urci/cobori pe scări, este foarte util. Vă spun din experiență .

stelianagirbocea

Bine ati venit in Paris :(((( unde pierderea de timp in ORICE (in afara de ce iti trebuie tie ) iti mananca viata!!!
Luati partea buna!!

mia

Salutări, cind eram la școală clasele 1-8 visam să ajung cindva în Paris să merg la Luvru, Sacre Coeur, Eiffel etc la un moment dat am traversat Franța cu mașina mica de la nord la sud si de Franța cred pe viață mizerie negri la greu deși nam nici o problema cu ei doar cu dezordinea pe care o fac uni și bineînțeles ultra naționaliști să nu le vb. Cumva în engleză doar franceza la stațiile peco pina nu plăteai înainte nu dădeau drumul la pompa trebuia sa ghicești cit combustibil trebuie sa bagi mi sa părut naspa tare Franța sper cândva poate să-mi schimb părerea

ioanaurelernst

Aceeasi intrebare mi am pus o si eu in Germania...unde sunt nemtii? Dar nu am gasit raspunsul....vai de Europa.

iuliaconstantin

Paris e de vis… sau de cauchemar, oh la la… 😱😱😱

pifpiaconescu

“să vă mai plângeți vreodată de București”… normal, doar nu e “Micul Paris” 😂😂😂

Multi colorati la Paris si nu ati vazut totul curaj

sandervandoorn

Cam multe prejudecati, copii! Deschideti-va nițel!

veronikagavrilescu

Este “superb” Parisul…clar ghena. Sa vedem restul 😂😂😂

CanadianPrairiesShortwave

Fara sa vizitez nici.o data Parisul am aceeasi parere despre el ca si tine, Cristi, acum astept sa.mi schimbi perceptia.Mentionez ca in copilarie am citit tot ce se poate despre Franta, (capa si spada)fara exagerare cel putin 100 de carti, toata imbracamintea mea este fabricata in Franta, conduc masina frantuzeasca, si totusi, daca ma intrebi nu suport ideea de a vizita Parisul(dar niciodata sa nu zici niciodata)nu.mi plac francezii si nici despre Franta in ansamblu nu am o parere foarte buna.Nu ma intreba, ca nu stiu sa explic de ce, este o parere preconceputa, fara sa vizitez Franta, fara sa interactionez cu vreun francez, etc.Pana acum nu mi.a placut ce am vazut, sa vedem mai departe, poate ma indragostesc un pic, cine stie?👍👍😊😊

liviuneaguchesterfield.

Ati stat intr-o zona proasta a Parisului. Locuiesc in interiorul Parisului de 10 ani, depinde foarte mult de arondismentul unde locuiesti. Am urmarit vlogul, ati inceput totul prost, ati stat in picioare in avion ca toti romanii ca sa si faca iesirea din avion😂 Ati cautat bagajele unde nu trebuie, pentru asta sunt indicatoare foarte explicite, daca ajungi sa spui de CDG ca este un aeroport aiurea, ati trait degeaba sau mai bine zis ati calatorit degeaba. Hotelul pe care l ati ales este in zona cea mai rea ( delicventa maxima, hotii, prostitutie etc). Majoritatea romanilor veniti la Paris, acolo stau (zona ieftina) si apoi spun ca este urat. Cand vizitezi o metropola, trebuie sa te interesezi inainte de zona unde o sa locuiesti ptr vacanta care ai planuit o!
Franta nu este Paris, tineti cont ca este tara unde oriunde te ai oprit poti sa mananci fara probleme. Pentru mine vlogul cu vizita la Paris are valoare ZERO, recunosc ca nu ma identific cu tipologia voastra de calatorie, eu nu calatoresc la buget ( 2 sandwich uri, 2 cafele, apa si mers pe jos 8 ore pe zi). Ce sa zic, sa fie la voi!😂😂😂 Daca o sa faceti astfel de comparatii, hate gratuit si pripit - o sa deranjati!

marusmedia

Salutare Cristi, mersi pentru prim planul cu ceasul, l-am văzut mai bine acum, l-am cautat pe Amazon, și pe Google sa văd exact modelul ăsta, am dat de ceva asemănător, dar probabil un model mai nou, în fine, drumuri bune și vloguri la fel !! Salutare și numai bine din Madrid!!
P.S, am stat în Paris 15 zile(cu munca ) nici pe mine nu " ma dat pe spate "
În schimb am stat în Moscova tot 15 zile și pot sa spun ca e mult peste f m orașe, capitale europene, deși mi-am luat f m hate cu această afirmație, pe care o mențin!!

vasileilea

Legenda spune ca și acum sunteți în aeroport.😅

anonymusanonymus

A fost frumoasa Canada. In Paris nu veti fi multumiti.

carmenvieru

Salut!
Eu am fost în concediu la Paris prima dată, acum 13 ani și a fost super!🤑👍

gabrielmiu

Raluca trebuie sa faci ceva cu Parul Esti ff frumoasa dar blondul CA price culoare trebuie ingrijit lately astea precum shaggy dog they're not cool take care franta ecfrunoasa DACA va permitting dar voi cum mergeati sa criticati e nasol

carolinesmith

Pastreaza biletele la tine pina iesi ptr ca te amendeaza si costa scump